۵ پاسخ

تا میتونی اب نمک قرقره کن تا فردا

عزیزم پیام بده دکترت بگو چون عمل کنی سرماخوردیگیت شدید بشه خیلی اذیت میشی

زنگ بزن بپرس از منشیش

بعد نگرانم نباش چون استرس داری احساس سرماخوردگی میکنی منم تا قبل عملم هی فک میکردم دارم مریض میشم اما تلقین بود🤪ان شاالله بری خوشگل شی بیای

یه قرص سرماخوردگی بخور

سوال های مرتبط