مامانایی ک بچهاتون رفلاکسن غذای کمکی رو از چی شروع کردین

۶ پاسخ

فرنی و پوره سیب و هویج
میگن حریره بادام ندید رفلاکس رو بیشتر میکنه

لعاب برنج.بعد حریره بادام .فرنی

شروع نکردیم هنوز
ولی شروع کنم با پوره شروع میکنم

از ۵ ماهگی شروع کردم اوکی شد

فرنی ارد برنج

دکتر بمن گفت بعد واکسن ۴ ماهگی
ولی خودم میخوام پایان ۵ ماه شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی