۶ پاسخ

متنفرم از تابستون😐🙄
میپزیم ما اینجا کسی جرات نمیکنه بره تا در حیاط

تابستون جز میوه هاش هیچیش خوب نیست حتی تعطیلاتشم به درد نخوره

درد و بالای زمستون بخوره تو سر تابستون😐

تابستون جنوب اصلا خوب نیست اتیش از اسمون میباره😑

بیاید سمت ما اونوقت هنوزم عاشق تابستون میمونید؟😁😁😁

عزیزم
چه عکسای قشنگی😍
خدا نگهدارتون باشه برای هم❤️

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۳ ماهگی
مامان میکائیل 🩵👶🏼 مامان میکائیل 🩵👶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریا🩵و تودلی💙 مامان آریا🩵و تودلی💙 ۱۱ ماهگی
مامان هانا👧🏻🩷 مامان هانا👧🏻🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان🤍👼🏻 مامان شاهان🤍👼🏻 ۹ ماهگی