متنفرم از تابستون😐🙄
میپزیم ما اینجا کسی جرات نمیکنه بره تا در حیاط
تابستون جز میوه هاش هیچیش خوب نیست حتی تعطیلاتشم به درد نخوره
درد و بالای زمستون بخوره تو سر تابستون😐
تابستون جنوب اصلا خوب نیست اتیش از اسمون میباره😑
بیاید سمت ما اونوقت هنوزم عاشق تابستون میمونید؟😁😁😁
عزیزم
چه عکسای قشنگی😍
خدا نگهدارتون باشه برای هم❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.