اره عزیزم طبیعیه مامان من سر خواهرم تا ۹ماهگی هرماه پریود میشد
خیلی کمه درصدش ولی من یک ماه عادت شدم و باردار بودم نمیدونستم
بله میتونه باشه من تو دورو بریامون چندتا دیدم ولی به زور آمپول و دارو شیاف اینا بچه میمونه هم باردار باشی هم پریود بشهی احتمال اینکه بچه سقط شه زیاد
خیلی خیلی کم پیش میاد دراکثر مواقع خیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.