اگه بخوره که عالیه
ماشالا ماشالا خوبه اگه همشو بخوره دختر من اصلا غذا نمیخوره بعصی وقتا هم اگه بخورع در حد دو سه قاشق
خوبه،دیگه مگه معدش چقدره
منبرام مهم نیست دخترم چقدر بخوره برام مهمه اگر یه پیاله فقط میخوره همون و راحت بخوره،بدون اینکه دربیاره یا نصفش و بریزه
همشو بخوره که عالیه نوش جانش
بستگی داره به بچه چقدر میخوره همیشه
خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.