ناهار پسرم 15 ماهشه خوبه یا کمه؟

تصویر
۶ پاسخ

اگه بخوره که عالیه

ماشالا ماشالا خوبه اگه همشو بخوره دختر من اصلا غذا نمیخوره بعصی وقتا هم اگه بخورع در حد دو سه قاشق

خوبه،دیگه مگه معدش چقدره
من‌برام مهم نیست دخترم چقدر بخوره برام مهمه اگر یه پیاله فقط میخوره همون و راحت بخوره،بدون اینکه دربیاره یا نصفش و بریزه

همشو بخوره که عالیه نوش جانش

بستگی داره به بچه چقدر میخوره همیشه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی