شیر خشک نان پیدا نکردم بجاش گیگوز گرفتم،، مشکلی که نداره؟؟

۸ پاسخ

باید ببینی ب بچت میسازه یا ن منم اوایل اپتامیل میدادم برا بچم سنگنین بود نان اچ آ گرفتم ساخت بهش

گلستان داروخانه آزادگان داره

اگر به بچه یه چیزی میسازه بهتره عوض نشه ولی اگر نیست خب مجبوری ، نان که همه جا هست ،جنوب نیست !؟

باردار بودی عزیزم؟

فقط شیر خشک میدی

موقعی گیر نمیاد دیگه چاره چیست😐

گیگوز ۱ گرفتی منم میخوام واسه پسرم بگیرم الان اپتامیل ۱ میدم

منم نان رو قطع کردم گیگوز دادم
گیگوز سبکه مثل نان نیست چرب تر هم هست.مدفوع بچه بیشتر یا روان تر میشه

سوال های مرتبط