خانما من ۱۳ هفته ۴ روزمه احتمال داره نینی مو حس گنم ؟؟

۹ پاسخ

من دیروز برا اولین بار یه چیزی حس کردم
2روز هیچ غذا نخورده بودم آب هم نخوردم
یه دونه فلافل خوردم بانوشابه قشنگ برا اولین بار حسش کردم😂

وای چه جالب منم ۱۳هفته و ۴روزم
حدس نزدن نینی چیه؟؟

بله عزیزم من توی ۱۲ هفته حرکات مثل ماهی توی اب و حس قلقلک رو احساس میکردم

خیلی زوده

نه عزیزم منم ۱۳هفته و۵ روزمه ولی هنوز حس نکردم

دوسیییی من هراز گاهی حسش میکنم 😂
یه چیز شیرین بخور بخواب رو دنده راست حس می‌کنی یه مورچه تو رحمت تکون میخوره اندازه یه مورچه

بله عزیزم من نینیم را حس میکنم

هنوز کوچولوعه

نه هنوز خیلی زوده.اما بدن با بدن هم فرق داره

سوال های مرتبط

مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیستم بارداری