من دیروز برا اولین بار یه چیزی حس کردم
2روز هیچ غذا نخورده بودم آب هم نخوردم
یه دونه فلافل خوردم بانوشابه قشنگ برا اولین بار حسش کردم😂
وای چه جالب منم ۱۳هفته و ۴روزم
حدس نزدن نینی چیه؟؟
بله عزیزم من توی ۱۲ هفته حرکات مثل ماهی توی اب و حس قلقلک رو احساس میکردم
خیلی زوده
نه عزیزم منم ۱۳هفته و۵ روزمه ولی هنوز حس نکردم
دوسیییی من هراز گاهی حسش میکنم 😂
یه چیز شیرین بخور بخواب رو دنده راست حس میکنی یه مورچه تو رحمت تکون میخوره اندازه یه مورچه
بله عزیزم من نینیم را حس میکنم
هنوز کوچولوعه
نه هنوز خیلی زوده.اما بدن با بدن هم فرق داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.