من فردا قراره برم
فقط صبر کن تا آنومالی من ۱۶ هفته رفتم با قاطعیت تمام رو برگه نوشت پسر ۱۸ هفته رفتم گفت دختر اصلا نرو الان مثل من نشی👍👍
اره عزیزم ،میگن از دوازده میگن
اره مشخص میشه اکه شکم نداشتی ازقبل یااینکه بچه پشتش بهت نباشه
ن معلوم نیست هنوز ولی احتمال میده از رو جمجمه و...
عزیزم من ۱۵ هفته رفتم دکترم هم طول سرویکس چک کنه هم جنسیت . بازم احتمالی گفت ..
توام بری احتمالی میگن تا آنومالی قطعی نمیگن
گاهی میشه گاهی نمیشه یکی دو هفته دیگه بری. بهتره
عزیزم دقیق میخای بدونی بزار ۱۶ هفته کامل بشه بعد
۱۵ هفته به بعد برو دقیقش رو ۱۸هفته بهت میگه
من پسرمو بارداربودم 13 هفته و 1روز بودم مشخص شد. اما برای دوستم سونو آنومالی مشخص شد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.