با بچه ای ک غذا نمیخوره چ کار میکنید؟

۱۵ پاسخ

هیچی فقط حرص میخورم و عصبیم

دختر من وقتی میخواد دندون دربیاره چند روز هیچی نمیخوره

بیشتر بچه ها تو این سن بخاطر وابستگی به شیر غذا نمیخورن، عموما با گرفتن ازشیر غذا خوردنشون درست میشه
فقط باید بعدش مرتب لبنیات بدی

هیچی میزارم گرسنگی بهش فشار بیاره بعد خودش هی میگه مامان اش بیار بخورم به همین راحتی

باید ببینی علتش چیه؟
از اول اینجوری بوده یا جدیدا

تحمل میکنم تا دوباره بخوره

اعصاب برام نمیمونه

من خیلی حرص میخورم گاهی داد میزنم حتی چن بار نشستم گریه کردم من غذا نخوره اعصابم خیلی بهم میریزه شب خابم نمیبره نمیدونم چرا این مدلیم🥲

از پنجره شوت کن بیرون 😂😂 یعنی تا این حد حرصم میگیره 😂😂

گریه😭

وای پسرمنم هیچی نمیخوره دیگ شیرشم نمیگیره حرصصصص میخورم فقط

هزار راه کار هست همه رو امتحان کن .از چت جی بی بپرس

میزنمش 🤣
شوخی میکنم تحمل

به نام خداحرص میخوریم

سهیل ۳ روزه هیج چیزی نخورده ، دهنش باز نمیکنه برای غذا
دیگه بلخشید مدفوعش کمرنگ شده

سوال های مرتبط