۵ پاسخ

من چند روز میدادم، گیجش میکرد و بالا میاورد، دیگه ندادم. بردمش دکتر گفت رفلاکس داره، واسه شبا براش شربت فاموتدین گرفت،بهتر شده خوابش.

زیر دوسال قطره برای خواب ممنوعه

اگه خوبه منم بخرم

دندوناش در اومده؟

مگه نمیخوابه ؟

سوال های مرتبط