کیا بچه هاشون ارومن فقط برای شیر گریه میکنند ؟

۵ پاسخ

بنده های خوب‌خدا

بچه من

بندهای برگزیده خدا 😭😭😂

پسر من دو ماه اول همش گریه میکرد به زور می‌خوابید ولی بعد از دو ماه خوب شد الان فقط برای شیر گریه می‌کنه برای بقا هم نقش میزنه ولی گریه نمیکنه

مگه داریم مگه میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ ۸ ماهگی
مامان شایلین مامان شایلین ۱۰ ماهگی
مامان 👩‍❤️‍👨 مامان 👩‍❤️‍👨 هفته بیست‌وهشتم بارداری