کیا بچه هاشون خیلی گریه میکنن
واسه کم شدنش چه کارایی کردین

۵ پاسخ

منکه ۳ شبه فقط ۱۵ دقیقه میخوابم
دیگه از بی خوابی دارم دیوانه میشم
روزا ام مهمون میاد😑😑

بچه منم اصلا خواب نداره همش گریه میکنه فقط باید تو گهواره تکونش بدم تا ساکت بشه

من که روانی شدم
بچه دیگمم ۲ سالشه

فقطططططط صبوری. امید به بزرگتر شدن و بهتر شدنش. منم بچم خیییلی بی قرار بود ،الان خداروشکر تا۵۰ درصد بهتر شده، از دوماه و نیم به بعد بهتر شد

هنوز هیچ کاری نکردم خسته شدیم از بس توخونه بگردونیمشون بچه رو

سوال های مرتبط

مامان شایلین مامان شایلین ۱۰ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۳ ماهگی