۳ پاسخ

عزیزم به من گفت ۷ هفته برای شتیدن صداش خیلی زوده چون برا بچه ضرر داره اصلا عجله نکن و آروم باش تو سونوی بعدی میبینی مشکلی نیس

اره عزیزم نگران نباش منم رفتم گفت ضعیف هفته بعدش رفتم گفت اوکی شده

ان‌شاءالله که تو سونوی بعدی‌ت میگه طبیعیه، بخدا توکل کن و نگران نباش

سوال های مرتبط