عزیزم به من گفت ۷ هفته برای شتیدن صداش خیلی زوده چون برا بچه ضرر داره اصلا عجله نکن و آروم باش تو سونوی بعدی میبینی مشکلی نیس
اره عزیزم نگران نباش منم رفتم گفت ضعیف هفته بعدش رفتم گفت اوکی شده
انشاءالله که تو سونوی بعدیت میگه طبیعیه، بخدا توکل کن و نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.