۵ پاسخ

پستونک بهش نده

شاید رفلاکسش اذیتش میکنه. شایدم سر شیشه رو دوست نداره.. جفتشو چک کن

شاید رفلاکس و کولیکش داره شروع میشه

شاید طعمشو دوست نداره

یا سیره یا طعمشو دوس نداره دیگه

سوال های مرتبط