سلام مرتب شیر خودت رو بمال بهش
پماد شقاق سینه بزن خیلی عالیه
سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp
پماد شقاق بگیر مرتب بزن یه خانوم ماما بهم گفت روغن زرد بمال خوب میشه البته من نزدم،شیر خودتوبمال بزار خشک بشه،من هنوزم درگیرشم دردش کمتر شده اما زخمش هست
تا یه ماه واس من زخم بود و دردمیکرد
با آب گرم سینتو بشور قبل شیردادن، من همش کیسه آب گرم میچسبوندم به خودم دردشو تسکین میده هرچه بیشتر مک بزنه زودتر خوب میشی
من تا ۱۰ روز گی بچم خوب شدن
عزیزم من اینجوری جواب گرفتم هلاک بودم بچه سینمو میگرف نفسم میرف
پماد هیدرودرم گرفتم ب جفت سینه هام زدم ولی من حواسم نبود نایلون بزارم روش
پماد بزن فریزر تیکه کن بزار روش
هربار میخوای شیر بدی اول با دستمال مرطوب پاک کن بعد دستمال کاغذی بهش شیر بده دوباره بزن
خوب میشی من داشتم میمردم
عزیزم تازه اولشه برای شما خسته نشو
برای من هنوزم که هنوزه خوب نشده
سعی کن خوب رعایت کنی که زود توب بشه و مثل من نشی
تا 20زوزگی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.