من هیچی سینه هامو خوب نکرد جز خوده شیرم
پماد کالاندولا هم خیلی خوبه از داروخانه میتونی تهیه کنی عالیه منم گریه میکردم موقع شیر دادن ولی خوب شد شیر خودتم خیلی خوبه
شیرتو یکم بدوش بعدبذار ت یخچال روش ک بست اون چربیو بمال ب نوک سینت چن باراینکارو بکن خوب میشه من کرم شقاقم میزدم یکم بهترمیشدولی بازمث قبل میشد دیگ اززوردرد گریه میکردم خ بده واقعا
عزیزم روغن زیتون بزن عالیه
وای از این درد که از درد سزارین بدتره من فقط اشک میریختم اما داروخونه یه کرم ساختگی بهم داد دو بار زدم خوب شد
خیلی درد داره سر بچه اولم اینجور شده بودم یعنی جیگرم اب میشد شیرش میدادم از همین پمادها ک داروخانه بود میزدم ولی خب بازم طول کشید تا خوب شد
سینه رو کامل بده دهن بچه حتما فقط نوکشو میدی زخم شده
وقتی شیرشو خورد این کارو بکن چون اولش شیر تقریبا آبه و خیلی چربی نداره
هیچی به اندازه شیر خودت خوب نیست ،وقتی شیرشو خورد شیرتو بزن روی زخمت چند دقیقه صبر کن خشک بشه سریع لباس نپوش
آخه اینا طبیعی هست بلاخره باید باهاش روبرو بشی یه کم بچه به شیر خوردن بیفته خوب میشه کرم شقاق هیدرودرم بزن سوزش میندازه
تحمل کن
منم گریه میکردم داد میزدم
الان خوب شده
ببین فقط رابط سینه خوبه منم بچه اولم این جوری شد در حدی که دکتر گفت دیگه سینه اتو نده ولی سر دومی رابط سینه گرفتم اصلا سینه ام زخم نشد وقتی هم که شیر نمیدی بزار روی سینه ات بمونه یکم از شیراز بدوش توی رابط که نوک سینه ات با شیر خودت مرطوب بمونه مه زخم هاش خوب بشه زود خوب میشه نگران نباش
از خودشیرت بمال دور سینت قبل هربار شیرخوردنم سینتو با اب ولرم بشور
میگن از خود شیر بزن به سینت بزار با هوا خشک بشه هر بار که شیر میدی بعدش اینکار و بکنی دیگه زخم نمیشه
از شیر خودت بزن خوب میشه
نباید نوک سینه رو تو دهن بچه کنی باید کل اون قسمت قهوه ای رو بزاری دهن بچه که زخم نشه
واسه چی زخم میشن
هر موقع میخوای شیر بدی دو سه دقیقه قبلش شیرتو بدوش یکم تموم سینتو باهاش چرب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.