به نظرتون جای بخیه هام خوبه چطوره؟؟

تصویر
۹ پاسخ

چقدر خوبه جاش رفته

چه بخیه تمیز قشنگی واقعا

عالیه برا منم همینجوری بود ولی الان حس‌میکنم قرمز شده نمیدونم چرا

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp

عالیه 👌

مثل بخیه های منه

اره اوکیه

اره
خوبه
قرمزی نداره
ترشحی چیزی هم دیده نمیشه

اره خوب خوب شده

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم ۱ ماهگی
مامان رایان و ایرن مامان رایان و ایرن ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی