۸ پاسخ

دوقلو های من یکیشون سیمیلاک مبخوره یکی دیگه گیگوز میخوره

دکتر به دخترم تروویتال داد هم خوشمزست هم یبوست نمیاره

نان اوپتی پرو

من سوپرامیل میدم توسه روز ۲۰۰ گرم اضافه کرد

وزن تولد و وزن الان چنده مگه

چهار ماهگی چند بود گلم

ولی بازم باید امتحان کنی ببینی چه مارکی به بچتون میسازه

من نان آلترا میدم چون حساسیت داره وزن. دهیش خیلی خوب بود واسه پسرم

سوال های مرتبط