من که گرفتم واقعا نیازم شد برا روزای اول که میبری بهداشت و کارای دکتر یا وقتی کسی میاد پیشش میخاد بغلش کنه خلاصه که کاربردیه
من خریدم
من ک میرم مطب همه مامانا گذاشتن تو قنداق سوئیسی راحت بغل کردن کسی هم بخواد بغل کنه خدای نکرده سرو کله بچه اینور اونور نمیفته تو همین بغلش میکنه
من دیدم خیلیییی بدرد میخوره حتما بگیر
اره من استفاده میکنم عالیه برا شیرش دادن رو پا گذاشتن بیرون رفتن راحت تری
میگن برا ما اول خیلی خوبه من گرفتم
واجبه. برای روزهای اول
پزشکم میگفت از واجباته و من خریدم
شدیدن نیازه بچه لقه روزای اول بهترین گزینه حمل قنداق سوئیسه ک گرمشم نمیکنه
دختر خاله شوهرم خریده من که دیدم خوشم اومد بچه بغل کردن خیلی راحت میشه بخصوص که همه میخوان بغل کنن حتی بچه ها اون موقع نگران سرش نیستی من که میخرم
منم نگرفتم
خیلی واجبهه
بچه ها تا کوچیکن میتونی بذاریشون داخل اون .خصوصا وقتی میخوای بدی دست یه نفر.من گرفتم.
من گرفتم میگن خیلی خوبه حالا فعلآ تجربه استفاده کردن ازش ندارم😅
برای ماه های اول خیلی خوبه
من گرفتم ولی همش حس میکنم نیازم نمیشه🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.