سلام خانوم ها خوبین میشه یک نگاهی به سونوگرافی بندازین؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

اب کیسه ابت نگفت کمه؟مال من هشت بود گفت هندوانه خیلی بخورم

آب دورجنین خیلی کمه یا خوبه

خوبه ولی نینی ریز نقش و گوگولیه🥰🎀🩵

رشد بچه عقبه کالر داپلر توصیه کرده ک خونرسانی بررسی بشه

فکر کنم ریزه

آره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان سوگند و محیا مامان سوگند و محیا ۱ ماهگی