بیمارستان پارسا احتمال زیاد
آره دیگه بیشتر بیمارستانا همینه عزیزم بالاخره باید پول بگیرن دیگه
لیلا شادمان
من با نیکان غربم قرار داد دارم
هم سمت جنوب میاد هم هم جوادیه
آره 🤣🤣🤣
اوه من سمت جنوبم😩😩😩
نه عزیزم اثلا شما کپچدوم سمت زندگی میکنی ؟
زنگ زدم گفتم بیمه تکمیلی معلم دارم گفت زایمان طبیعیرایگان میشه هم بازرگانان هم پارسا
ایشالله که خوب پیش میره مارات
منم واسه بیمارستان عجله داشتم که دکتر گفت خیالم راحت شد حالا مونده انتخاب خودم
دقیقا مثل منی دیگه
آره حالا خیلی مونده
ایشالله که هر چی خیره برات رقم بخوره من بیمم با میلاد هم قرار داد داره ولی نمیرم
چقدر کم 😔
آهان نه من تکمیلی تا ۴۰ میده بهم
بیمارستان صارم
من بیمه تکمیلی دارم عزیزم دیگه نمیدونم خصوصی یا نه نه دکترم معروفی کرده
من بیمارستان پارسا یا بازرگانان
خونه 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.