منم خونریزی دارم
سونو رفتم گفتن هماتومه باید فقط استراحت کنم
اثلا الکی سوال نپرس زیاد منم بچه اولمه .سر اولین پریودیم پزیود شدم بعد اون هم لکه بینی فقط باید بگذره تا معلوم شه
برو دکتر برات شیاف بنویسه آره مشکلی نیست استراحت داشته باش پیاده روی زیاد نکن پله بالا پایین نرو سر پا وای نستا رابطه جنسی هم ترجیحا فعلا نداشته باش
من یک روز ونصفی داشتم خوب شدم باشیاف نگران نباش اگر قلب تشکیل شده باشه میمونه ان شاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.