یعنی این همه باردار اینجا هست نمیدونید انقباض چطوره

۴ پاسخ

من یکم تحقیق کردم انقباض چجوریه میگن زیر شکم یه دفعه سفت میشه یه درد خفیف هم داره بعد یه دفعه پس شل میشه به حالت عادی برمیگرده اول هر پنج دقیقه یه دفعه کمکم زیادتر میشه

شکم سفت میشه و ممکن یه دردایی مثل درد پریودی هم تو دلت بپیجه از شروع ۷ ماهگی پراکنده انقباضا یا ماه دردا شروع میشن ولی زمانی که منظم میشن و دیگه قطع نمیشن وقت زایمانه و هرچی فاصله انقباضا کمتر بشه ینی زایمان نزدیکتره

من دارم
شکمم سفت میشه همراه با درد نفسم بند میاد

میگن شکم سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۱ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۸ ماهگی