انقباض. چطوره و کجاست؟

۱ پاسخ

ب من گفتن قله رحم هست
و از کمر میکشه تو شکم
همراه با درد پریودیه
منظم هم هست

کاذب فقط شکمت سفت میشه
منظم نیست اصلا مثلا تو طول روز ۳ یا ۴ بار اونم با فاصله های خیلی زیاده

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۱ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۸ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری