بچه ها انقباض چطوره؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم میگم طبیعی زایمان کردی وقتی بخیه کشیدن درد داره؟

ببین کل شکمت سفت میشه و انگار که نفخ داری و نمیتونی کاری کنی. و دل و رودت بهم میپیچه. سفت شدن شکمت چندبار در طول روز میشه.
من قبل سرکلاژم انقباض داشتم و قشنگ سفت شدن شکمم رو در طول روز ۱۰ باری حس میکردم کامل

امروز از دکترم پرسیدم گفت دردهای شکمی ک مثل پریودن

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان هدیه بهشتی🩷✨ مامان هدیه بهشتی🩷✨ ۷ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان ❤️سامین❤️ مامان ❤️سامین❤️ ۲ ماهگی