بچه ها شمام انقباض دارین؟!

۶ پاسخ

نه ندارم

برم‌بمیادستان‌یا واستم‌بیشتر بشه

دکتر گفت اگ بدنیا بیاد تو شیشع میزارم

من امشب از ساعت ۶تا الان بیمارستان بودم ۲سانت رحمم بازشده خطر ناکه 😭😭

بچه ها میگم درد پریودی گرفتم‌یکم واژنم درد میگیره هی تکونا بچه سفته نمیدونم چرا

من نه
بعضی اوقات کمر درد دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۸ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۸ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی