۷ پاسخ

تنبلی و کیست تخمدان

بله شده دلیلش استرس بوده

ممکنه تنبلی تخمدان باشع

من یه ماه نشدم با شوهرم دعوام شده بود بحث و استرس و اعصاب خوردی داشتم نشدم

من دوره هام ۴۰ روزه اس دفعه قبلی بعد ۸۰ روز شدم نمیدونم چرا🤦‍♀️😐

اره
من تنبلی دارم اگ قرص نخورم تنظیم پریودیم بهم میخوره
من شده ۳ ماه پری نشدم
بعدش ۲ ماه پری بودم

تنبلی تخمدان

سوال های مرتبط