تنبلی و کیست تخمدان
بله شده دلیلش استرس بوده
ممکنه تنبلی تخمدان باشع
من یه ماه نشدم با شوهرم دعوام شده بود بحث و استرس و اعصاب خوردی داشتم نشدم
من دوره هام ۴۰ روزه اس دفعه قبلی بعد ۸۰ روز شدم نمیدونم چرا🤦♀️😐
اره
من تنبلی دارم اگ قرص نخورم تنظیم پریودیم بهم میخوره
من شده ۳ ماه پری نشدم
بعدش ۲ ماه پری بودم
تنبلی تخمدان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.