۸ پاسخ

من بعد ۲۲ سال نازایی ای وی اف کردم خدارشکر مثبت شده.
پارسال دی ما انتقال داشتم.خدارشکر مثبت شده..الان داخل ۲۴ هفته هستم.

سلام منم 27اردیبهشت انتقال دادم
خداراشکر مثبت شدم
این هفته میخوام برم سونو🥰

انشالله که مثبت میشه و میایی خبر خوش میدی 🥰😘

من فردا ۱۷ انتقالمه و مثبت شده برم ازمایش دومو بدم

منم سه هفته پیش انتقال دادم مثبت شد چهار شنبه میخام برم برای ساک بارداری

سلام
من ۱۶ اسفند انتقال دادم الان به لطف خدا ۱۵ هفته و ۳ روزم
مثبت شدنم رو اول خواست خدا و بعدم لطف حضرت علی میدونم چون شب ۱۹ رمضان قسم دادمش گفتم به دلم نگاه کن واسطه ی من باش پیش خدا که مثبت بشم خداروشکر دستمو گرفتن

امروز 5انتقالمه دعا کنید برام

دقیقا سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هــــناس مامان هــــناس قصد بارداری
من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری