من بعد ۲۲ سال نازایی ای وی اف کردم خدارشکر مثبت شده.
پارسال دی ما انتقال داشتم.خدارشکر مثبت شده..الان داخل ۲۴ هفته هستم.
سلام منم 27اردیبهشت انتقال دادم
خداراشکر مثبت شدم
این هفته میخوام برم سونو🥰
انشالله که مثبت میشه و میایی خبر خوش میدی 🥰😘
من فردا ۱۷ انتقالمه و مثبت شده برم ازمایش دومو بدم
منم سه هفته پیش انتقال دادم مثبت شد چهار شنبه میخام برم برای ساک بارداری
سلام
من ۱۶ اسفند انتقال دادم الان به لطف خدا ۱۵ هفته و ۳ روزم
مثبت شدنم رو اول خواست خدا و بعدم لطف حضرت علی میدونم چون شب ۱۹ رمضان قسم دادمش گفتم به دلم نگاه کن واسطه ی من باش پیش خدا که مثبت بشم خداروشکر دستمو گرفتن
امروز 5انتقالمه دعا کنید برام
دقیقا سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.