۷ پاسخ

عادیه گلم منم اینطور بودم
هرشب روغن سیاه دونه بزن کمرت تا 40 شب اوکی میشی من 25شب زدم خوب خوب شد

ببر دکتر بعد دلیل گریش پیدا کن
دهنش افت نزده
دلش درد
گوش درد
مقعدش نگاه کن چیزیش نشده پماد بزن
ادرار میتونه بکنه پوشک باز بذار ببین اگه بدون پوشک جیش کرد اذیته بچه
زیر گردن پشت گوش بغل بچه چک کن پودر بزن
نگاه کن چیزی نخوردتش
رو دل بخوابونش ببین اروم میشه حتما دلش درده چیزای نفاخ نخور سبزیجات خام نخور دوغ اصلا نخوری

تا دوماهگی بهترمیشه خودتم بهتر میشه دردات

اصلاخودتوسرزنش نکن و منتظر روزای خوب باش منم سردختراولم اوایل بخاطربیخوابی واذیتاش کلافه بودم ولی به مرور اوکی شدم وتونستم به خودم بیام واین طبیعیه چون شماواردمرحله ای شدی که هیچ تجربه ای ازش نداشتی

منم اینجوری بودم چند بار رفتم دکتر
برام آمپول نوروبین نوشت و قرص امگا سه و منیزیم ، قرص آلفا ایکس 100 هم نوشت برا شیردهی هم گفت مشکلی نداره
قرص آلفا ایکس با معده پر باید بخوری روزی یه دونه واقعا درد و آروم می‌کنه

عزیزم شمایه مامان فوق قوی هستی که باید به خودت افتخار کنی این روزاهم میگذره نگران نباش وقتی برگردی عقب خودتم تعجب می‌کنی چطورتونستی وبه خودت افتخار می‌کنی انشاءالله کم کم نی نیت روروال میفته وخودتم اوکی میشی فقط یکم دیگه صبوری کن روزای خیلی خوب توراهه ،،،به تولدیکسالگیش فکرکن به اینکه می‌تونه بشینه توکالسکه ومیتونیدکلی باهم بریدبیرون وخوش بگذرونید

خب اگر خانواده پیشتون هستن یکم برو استراحت کن

سوال های مرتبط