منم استفاده میکنم معقدی روزی یکی
من از اول بارداری تا هفته ده شبی یک دونه واژینال؛
یا هر ۱۲ ساعت دز ۲۰۰ رو میذاشتم.
من شبی یکی میزارم
هم واژینال میتونی بزاری هم مقعدی فرقی نداره من واژینال میزارم
مقعدی بزار قبل خواب شب
راحت بگیر بخواب
خب باید میپرسیدی
فردا زنگ بزن منشی بپرس
دکترت حتما گفته چند وقت یه بار استفاده کنی حتما روزی یه بار یا دوبار بستگی به دستور پزشکت داره
مقعدی استفاده کن جذبش بیشتره و کثیف کاری هم نداره
بستگی به دلیل تجویزش داره دکتر من اولی باردار شدم داد گفت اگر دردی داشتی که با استراحت خوب نشد شیاف بزار بعد از هفته ۸ خونریزی ولکه بینی داشتم گفتن ۱۲ ساعتی تا زمانی که لکه بینی قطع شه الانم گفتن تاهفته۲۴ هرشب بزار هم میشه مقعدی هم واژینال من از اول مقعدی گذاشتم
من سرکلاژ کردم بهم داد ۳ تاش پرستار گفت مقعدی بقیه اش واژینال
من معقدی میزارم شبی یکی
من مقعدی ۱۲ ساعت استفاده میکنم
شبی یک عدد هم مصرف میکنم
ببین منم مشکل تورو داشتم خب،واژینال زدم روز اول خیلی بد بود هی در می اومد، اما میگفتن واژینال زودتر اثر میکنه،روزای بعد مقعد زدم اوکی بودم،حتی تازگی یاد گرفتم ایستاده شیاف میزنم بهتره🫡😂دراز میکشیدم هی می اومد بیرون
منمقعدی هر ۱۲ ساعت به خاطر هماتوم
هر ۱۲ساعت من استفاده میکنم از معقد
من مقعدی هر ۱۲ ساعت استفاده میکنم
به من دکتر واژینال داد
قبل خواب واژینال استفاده کن
معقدی هرشب یکی بزار بعدن رفتی پیشش ازش بپرس از داروخانه میپرسیدی میگفت
شب ها بزار واژینال بعد میریزه شب بزاری بهتره
مقعدی هر روز بمن داده دکتر
هم واژینال هم مقعدی، ولی خپ مقعدی اونقدی کثیف کاری نداره بهتره مقعدی بزاری
مقعدی منم استفاده می کنم
من میزاشتم هرشب قبل خواب مقعدی،،،خونریزی داخلی داشتم
به من گفت ازپشت شبی یه دونه
من مقعدی استفاده میکردم
عزیزم مقعدی هستن
من استفاده میکنم هر۱۲ ساعت
مقعدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.