از ۳۰ هفته زیر شکمم ترک خورد☹️
من ۲۶ هفته اینا بود ترک خوردم مشکلیم ندارم باهاش :)
من تا الان نخورده امیدوارم نخوره، چرب کن با روغن بادام شیرین یا نارگیل
من الان جای کشاله ران ترک خورده
من تا ۳ یا ۴ هفته پیش ترک نداشتم گفتم حتما نمیخوره دیگ ک خورد😢🥺عیب نداره یادگاری ازدختر نازمه باجون ودل پذیرام🥰
بچه اولم از ۲۰ هفته
بچه دومم هنوز ترک جدید ندارم
۳۰ هفته
برای من هم روی باسنم ترک خورده شکمم نشده🥴
۱۲هفته🙂🥲
هنوز به اون مرحله نرسیدم😄البته سر اولی هم ترک نخوردم
شکم اول نخورده
دومی هم تا الان خبری نیست
واسه من نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.