از ۲۴ هفتگی ترک خورد شکمم 😕🥲
از هفت الان هنوز داره ترک میخوره
من ترک نمیخورم
من از سی
از سی ب بعد
وای خوش به حال اونایی ک ژناشون برتره ترک نمیخورن🤣منم تا۲۹ هیچ نبود
یهو چنان ترک خورد درعرض یک هفته برگام ریخته بود.اگه میدونستم اینجور میشه یا تاثیر داره حتما روغن میزدم
الانم دیگه انقد پوستم دارع کش میاد همش میخاره
من از 25اینا از روی واژنم یه نقطه طور بود نمیدونستم قراره چی بشه فک کردم یه چیز عادیه و از بین میره ولی رفته رفته بزرگ تر شد و کل زیر شکمم رو ترک برداشت اگه زودتر میدونستم حتما روغن زیتون میزدم که شکمم خراب نشه
از ۲۷
بره من فعلن نخورده چرب میکنم ولی بخوره هم کاری نمیشه کرد فوقش بعدش لیزر میکنم
از ۲۷ هفته متاسفانه
از 34 به بعد کم کم ریز ریز شرو شد
من اصلا ترک نخورده ۳۵ هفتهو ۲روز هستم
من از هفته ۱۹ شروع کردم ب چربکردن
حالا ببینم کی شروع میشه
از عطاری گرفتم
از وسطا هشت
من از هفته ۳۳
برای من چندتا ترک سفیده زیر شکمم برای قبلا که چاقتر بودم و لاغر کردم ولی جدید هنوز نخورده امیدوارم نخوره دیگه
دفعه پیش ۲ هفته آخر ترک خوردم
الانم هنوز نخوردم منتظر هفته دیگه هستم 😁
خوشحال بودم ک ترک نخوردم ولی از ماه هشتم شروع شد خطای ریز ریز قرمز زیر نافم 🥺🥺🥴🥴🥴
من از ۲۲ هفته
۳۴ اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.