سلام خانوما شکماتون از چند هفتگی ترک خورد؟

۱۰ پاسخ

برای من هنوزترک نخورده

هیچ هفتگی😍😂

۳۷🤣.

برا بچه اولم هیچی ... برا این یکی هم فعلا تاالان ترک نخوردم ... تا ببینم بعدش چی میشه

ترک ندارم اصلا😁🥹

هنوز که هیچی ولی منتظرم 😐😑
طبق تجربیات خانم ها

از ابتدای ۷ ماهگی ترک خوردم

دقیقا از وقتی وارد ۹ ماه شدم،هیچ ترکی ندلشتم کلی لوسیون میزدم ولی از ۹ ماهگی کلا ترک خورد الانم مه افتضاح شده نمیدونم چکارش کنم

از ۳۱

از ۲۶

سوال های مرتبط

مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان روشنا مامان روشنا ۲ ماهگی