:علت. گرفتن و رها کردن سینه پشت سرهم،نوزاد،چیع
ب

۴ پاسخ

بعضی وقتا ممکنه سینه خیلی پره و زیاد میاد، نمیتونه بخوره
یکم سرشو خالی کن بعد بده

ب خاطر ریفلاکسه آروغشو بگیر بعد دوباره شیرش بده

می‌تونه رفلاکس باشه عزیزم بلندش کن و آروم پشتشو ماساژ بده تا آروغ بزنه

حالت دیگش قلبه که ان شاءالله از اون نباشه

ببین تند تند نفس نمیکشه ؟
گریه هاش زیاد نیست؟
نوک انگشتاش سیاه نمیشه؟

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان آنیلا مامان آنیلا ۱۵ ماهگی
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان مهرادجانم❤️🧸 مامان مهرادجانم❤️🧸 ۱ سالگی
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی
مامان ارمین مامان ارمین ۱۴ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
بابای هانیل بابای هانیل ۱۴ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۶ ماهگی