بعضی وقتا ممکنه سینه خیلی پره و زیاد میاد، نمیتونه بخوره
یکم سرشو خالی کن بعد بده
ب خاطر ریفلاکسه آروغشو بگیر بعد دوباره شیرش بده
میتونه رفلاکس باشه عزیزم بلندش کن و آروم پشتشو ماساژ بده تا آروغ بزنه
حالت دیگش قلبه که ان شاءالله از اون نباشه
ببین تند تند نفس نمیکشه ؟
گریه هاش زیاد نیست؟
نوک انگشتاش سیاه نمیشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.