۹ پاسخ

من اسم پسزمو گذاشتم چسبونک
همش چسب منه

بچه های منم همینطوره کلافه شدم جرات ندارم بلند شم یه لیوان آبی بخورم

پسرمنم یکسر به من میچسبه تا از کنارش پاشم گریه میکنه

دقیقااااا بچه منم اینجوریه غذام نمیخوره دلشو بگیره که دو ساعت بخابه راحت

دختر منم همینجوریه 😐 همش بهم میچسبه تا بلندمیشم گریه گریه

شب موقع خواب غذای مقوی بده اب بده لباسم زیاد نپوشون

بچه منم کلابهم‌چسبه.یادرحال خراب کاری کردن🫤همه چیومیزاره دهنش

همش بخاطر وابستگی عاطفیشه که اونم بخاطر سنشه، ی دوره ای داره میگذره، پسر منم الان همینجوریه

الهی عزیزم خدا حفظش کنه
ببین چهره ش توی عکس حاوی پیام جالبی نیست واست 🤣🤣
یه …. خاصی تو چهره ش داره بهمون میگه

سوال های مرتبط