خانما طبیعی شما بعد از چند روز بخیه هاتون ریخت

۵ پاسخ

من تا ۳۰روز هم دست میزدم یکی دوتاش بود ولی خودم نمی‌دیدم ک بیاد بیفته اما نگا کردم افتاده بود بعد ۳۰روز هم دوسه تا دیدم اومد افتاد الان دیگه کاملا خوبم میتونم راحت بشینم و اینا بعد سی روز خیلی خوب شدم

من روز ۶یکی از بخیه هام افتاد طبیعیه

داخلی رو باید از کجا فهمید ک ریختن یا نه

من 40روز طول کشید تا هم داخلی هم بیرونی خوب بشم

پنجاه روز طول کشید تا هم داخلی و هم بیرونی خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد👶🏻💙 مامان محمد جواد👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد