من تا ۳۰روز هم دست میزدم یکی دوتاش بود ولی خودم نمیدیدم ک بیاد بیفته اما نگا کردم افتاده بود بعد ۳۰روز هم دوسه تا دیدم اومد افتاد الان دیگه کاملا خوبم میتونم راحت بشینم و اینا بعد سی روز خیلی خوب شدم
من روز ۶یکی از بخیه هام افتاد طبیعیه
داخلی رو باید از کجا فهمید ک ریختن یا نه
من 40روز طول کشید تا هم داخلی هم بیرونی خوب بشم
پنجاه روز طول کشید تا هم داخلی و هم بیرونی خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.