خانما انقباض خطرناکه یان

۵ پاسخ

آررررره برو زایشگاه ، من ۴ روز بستری بودم دیروز مرخص شدم هنوزم با اون همه داروی تزریقی انقباض دارم

انقباض چجوریه

اره هفته ات پایین

بله ک‌خطرناکه
اگ منظم بشه و زیاد
باید چک‌کنی

اگه زیاد بشه خطرناکه باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی