بچها انقباض خطرناکه خیلی میترسم

۱ پاسخ

بهش میگن انقباض برکستون که تو دوماه دوم رخ میده واصلا خطری نداره

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان دخمل تو راهی مامان دخمل تو راهی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد