۶ پاسخ

بدون درنظر گرفتن عقایدمون
واینکه طرفدار کی هستیم و نیستیم
واقعا ج.نگ مزخرفه هیچکدوممون توان اونهمه تنشو مجددا نداریم
خسته عصبی بی پول

الان ما مریض داریم باید حتما بیاد شهید رجایی باید چکار کنیم اگه باز تهران رو بزنه خدا کنه جنگ نشه

منم‌تازه شنیدمممممممممممم

😔😢💔دیگه تحمل استرس ندارم

😢😢😢

اره جنگ شروع شده. ایران اسرائیلو زد

سوال های مرتبط