سلام
ازچندهفته تکونای بچه‌دو حس میکنم الان ۱۹هفته هنوز هیچی حس نکردم؟؟

۹ پاسخ

منم هنوز چیزی زیادی حس نمیکنم فقط بعضی روزا در حد نبض حس میکنم

من دوقلو دارم یکی قدامی یکی خلفی اما هیچکدوم رو حس نکردم تا الان

هنوز زوده

من از ۱۷ هفته حس میکردم بستگی به بدن وجفت داره برای هرکس متفاوته نگران نباش تا ۲۴ هفته طبیعیه

من تازه دارم حس میکنم جفتت چیه

حتما دختره اخه دختر خیلی دیر تر از پسر تکون میخوره

منم مثل شمام هیچی حس نمیکنم فقط سفت میکنه خودشو حس میکنم

اگه جفتت قدامی باشه بالایه ۲۰ متوجه میشی اگه خلفی از ۱۷ هفته به بعد

زوده عزیزم از ۲۱ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری