چکارکنم بچم پابگیره وراه بره

۸ پاسخ

خودتوشوهرت بشینین هی بگو بیا بغل مامان بعد یاد میگیره دخترمن دو روزه سه قدم میره

بچه منم راه نمیره خیلی خیلی غصه دارم همشم میگن چرا راه نمیره و دیر شد.... دستسو میگیره به مبلا و در و دیوار بلند میشه ولی نمیتونه مستقل راه بره

روروئک بزار خیلیییی خوبه من ۶ماهگی گزاشتم ۱۱ماهگییی فول بود تو راه رفتن بدون کمکی را میرف

عجله نکن خودش بوقتش میره ، تمرین هم خوبه ، مدل هر بچه فرق دارع ، پسر منم حدود دوماهه راه افتاده

تا ۱۶ماهگی وقت داره نگران نباش
براش سوپ ماهیچه درست کن
عصاره پای مرغ بگیر بریز توی سوپاش

دختر منم همینطوره

دستش بگیر تاتی تاتی راه ببرش اما خسته اش نکن

پاهاشو بزار رو پاهای خودت. آروم راه برو.

سوال های مرتبط

مامان مامان نیهان مامان مامان نیهان ۱ سالگی