اخه تولده نگیری هم نمیشه که زیاد مهمون ندارم تولد خانوادگی میگیریم
خب بعد ماه صفر بگیر
بعد ماه صفر بگیر
بزار بعد محرم بگیر
تولد دخترم میفته ۷ محرم نمیگیرم.
منم تولد چهاره مرداده صفرع ی کیک میگیرم ک یادگاری بمونه
من که ۸ تیره چی میگی که سه چهار روز قبلش عاشورا تاسوعاست....
حالا شوهرم میگه یه هفته بعدش دیگه اوکیه بگیریم
ولی خب یه عده احتمالا راحت نباشن نمیدونم چکار کنیم
من نمیگرفتم
من بودم میگرفتم
اولین تولد بچمه
تو بگو وسط بمباران باشه میگیرم
من پسرم۲۹ تیر یکسالشع دلم میخواست بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.