تو قصرالدشت یه باغی هست کلی دکور تولد داره میتونید عکاس هماهنگ کنید یه تولد سه نفره شیک تو باغ بگیرید هم فیلم دارید هم عکس هم لوکیشن اش قشنگه هم اینکه بعدها بزرگ شد پشیمون نمیشی که چرا برای بچم تولد نگرفتم حیف که پسر من تو زمستون به دنیا آمده وگرنه این کار رو میکردم
تولد دختر منم 15تیر هست موندم چیکار کنم تازه این دومیه هم تیر بدنیا میاد کلا موندم چیکار کنم
من بچم ۱۹ تیر تولدش
این یکی ۱۱ تیر بدنیا میاد
همش میگه تولد خودم آبجیم باهم میخام تو حیاط خونمون بگیریم تازه امشب زنگ زده دختر عمو پسر عموش دعوت کرد
بنظرم تولد یکسالگی چون بچه کاملا متوجه تولد و جشن نمیشه، گرفتنش الکیه. میتونید برید آتلیه که عکس یادگاری بگیرین با تم تولد
بخدا هزینه الکیه جشن گرفتن فقط ببرش آتلیه عکس بگیر بعدا براش فقط همین میمونه بعدم هزینه که میخوایی برای جشن بکنی براش یه تیکه طلا بگیر یا یه چیزی که براش یادگاری بمونه من 2سال الکی ریختم تو شکم مردم 4تا تیکه اسباب بازی الکی براش اوردن. خودمم هیچی نفهمیدم از تولد همش توی بدو بدو بودم
یکسالگی خیلی کوچولوئه اصلا چیزی از جشن متوجه نمیشه. یا داره گریه میکنه و بهونه میگیره یا خوابه
بزار سالهای بعد واسش جشن بگیر. امسال سه تایی تو خونه یا پارک یه جشن کوچولو بگیرید . کیک و کادوشو بخر با هم کلی عکس بگیرین ک یادگاری داشته باشین
وای منم به همین درد گرفتارم نمیدونم چیکار کنم تولد دخترم ۲۶ تیره خواهرم ۲۷ مامانم ۲۸ 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.