۷ پاسخ

صبح بردمش دکتر گفتم سرش خیلی داغه گفت فقط استامینفون استفاده کن هر4ساعت اما اثرنکرد شیاف بزارم اسهال هم هست

دماسنج بذار اگر پایین نمیاد سریع ببر بیمارستان خطرناکه

اگه از ۳۸،۵ رد شده ببر بیمارستان

پاراکید بهش بده یا شیاف بذار
پاشویش کن مرتب
دستمال نمدار بذار روی پیشونی و زیربغل و زیر گردن و کف پاش
لباس خنکم تنش کن

سیب زمینی بذار کف ب
پاش

صبور باش،،،پاشویه کن توش نمک بریز

حتما ببر بیمارستان

سوال های مرتبط