من مولتی نمیدن.آهن میدم که اونم بیشتر وقتا یادم میره مثل امروز😁
ما ک میدیم هرکاری میکنیم ضعیفن و غذانمیخورن و لاغر اونا نمیدن بچشون تپل خوشخوراک 😕
آره من اصلا آهن ندادم ، مولتی هم یادم میره بدم ، یه روز میدم ده روز نمیدم
والا خواهرمن اصلا ب دوتا بچهاش نه ویتامین داد نه آهن
خداروشکر بچهاش همجوره قدی و وزنی خوبن
تازه خیلیم زبلن زود راه رفتن زود حرف زدن
ماشالله وزنشونم خیلی خوبه
من از اول چیزی به پسرم ندادم
اعتقاد نداشتم
نه ویتامین نه اهن
دوتا خاهرم بچشون همسن بچه منه اونا نمیدن اصن من وقتی میرم خونه مامانم قطره های بچم میبرم اونجا هم میدم خاهرم میگه یکم به بچه منم بده تاحالا ندادم🫤🙁
انگار از پشت کوه اومدن میگم خب بخرین بدین میگن یادمون میره
من برا هردو بچهام از نون شب برام واجب تر بوده ک بدم آهن بشدت رو هوش بچه تاثیر داره قشنگ متوجه شدم خیلی خوبه
آره میشناسم کسیو به سه تا بچه هاش هیچکدومو نداده
من نمیدم
من شربت آهن میدم بچم بالا میاره نمیدونم چرا
من میدم اما بعضیارو دیدم نمیدن
مگه میشه همچین چیزی؟؟!!!
بله هستند زیاددد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.