سلام خانوما توی هفته ی من عادیه شیر بیاد از سینه ام؟

۴ پاسخ

اره آغوزه اصلا بهش دست نزن و فشار نده، خدایی نکرده زایمان زودرس میاره

فشار نده فقط

اره بخاطره افزایش پرولاکتین

اره
از منم میومد و میاد

سوال های مرتبط

مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی
مامان اَنگور🍇 مامان اَنگور🍇 ۹ ماهگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری