تکرار ادرار توی هفته ی من عادیه؟؟؟🤨خستم شددددد

۶ پاسخ

بعله عادیع منم داشتممم🤦🏻‍♀️😑

تکرر الان که واقعا زیاده .

منم زیاد دارم الان بعد خیلی هم ادرار میاد

من از ماه اول داشتم تا الان که ماه هشتم

اره مخصوصا وقتایی ک بچه بریچ شه

اره عادیه 😭😭

سوال های مرتبط

مامان اِلارا مامان اِلارا هفته سی‌ام بارداری
مامان اَنگور🍇 مامان اَنگور🍇 ۹ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری