همون اول ماه صفر😂
من که کارتم خالی اصلا رمزش هم یادم نیس .هرچی بخام باید به شوهر جان بگم اگه پول داشت بخره 😒
چش تومن
صفر خواهر توی این خرج های گرون
صفر تومن
آخرا باید از یکیم دستی بگیریم
خودم الان یه تومن شوهرم ۲۵۰۰ پوشک و شیر خشک هم باید بگیریم ینی قشنگ تا اخر ماه باید رژیم بگیریم
توکارت خودم پول ذخیره ای که داریم هست چون شوهرم میگ پیش توباشه بهتره خرج نمیکنی🤣تویه کارت دیگم که استفادش میکنم یک تومنه..همسرمم ۳۶تومن حقوق میگیره الان فک کنم ۴ ۵ تومن داشته باشه وتااخرماه بایدهوابخوریم🤣🤣ولی درکل به زورتااخرماه میرسونیم ازبعدعیدکه بدتزشده اوضاع
تو حسابم الان ۲۰۰هزار تومنه 😓
در حال حاضر ۱ملیونو ۱۰۰کل موجودیمونه 😂
☹️😐خواهر تو حساب شوهرم الان ۲۰۰هزارتومن پوله حساب من چوس تومان🤦🏻♀️
ماهی۲۵حقوقمونه قسط وام ازدواج میدیمو۲تومن ی قسط دیگه،اجاره نمیدیم ولی امشب کامل صفربودیم تا پدرشوهرم شیرخشک وپوشک و خوراکی خرید هنوز وسط ماهیم هیچی نمونده
الان در حال حاضر هیچی تو کارتم نیست چون توی چن روز ۲۲ میلیون پول دندون پزشکی دادم
و جالبه باید بازم برم و دیگ هیچی برام پول نمیمونه
30 تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.