به نظرتون فردا تست بزنم مشخص میشه؟

تصویر
۸ پاسخ

چند وقته اقدامی

ببخشید من هم موعدم مث شماس زدم ۳۱ روز ولی توی همین چرخه نوشته ۳۲. گهواره قاطی کرد.؟ ۳۱ هستم در اصل ینی رو ویرایش سیکل عم زدم ۳۱ اینجا زد ۳۲

چرا من بعد ۱۵ روز تاخیری میترسم تست بزنم ؟
انشاالله که حامله ای عزیزم🥺

من که اصلا مثبت نشد چون دیر گرفته بود یک هفته بعد رفتم بتا مثبت شد

منم همینم ولی امروز ساعت ۷ صب زدم منفی بود 🥲

منم مثل شمام خدا کنه هردو‌ باردار باشیم😍

آره منم با یه روز تاخیر زدم

من زدم هاله انداخت مثبت بود

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته یازدهم بارداری
مامان روله🦋❤️ مامان روله🦋❤️ هفته یازدهم بارداری