چند وقته اقدامی
ببخشید من هم موعدم مث شماس زدم ۳۱ روز ولی توی همین چرخه نوشته ۳۲. گهواره قاطی کرد.؟ ۳۱ هستم در اصل ینی رو ویرایش سیکل عم زدم ۳۱ اینجا زد ۳۲
چرا من بعد ۱۵ روز تاخیری میترسم تست بزنم ؟
انشاالله که حامله ای عزیزم🥺
من که اصلا مثبت نشد چون دیر گرفته بود یک هفته بعد رفتم بتا مثبت شد
منم همینم ولی امروز ساعت ۷ صب زدم منفی بود 🥲
منم مثل شمام خدا کنه هردو باردار باشیم😍
آره منم با یه روز تاخیر زدم
من زدم هاله انداخت مثبت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.