۲۱ پاسخ

خب شايد در اينده يه بچه ديگه بياري دختر باشه اونم تاتو ميكني ؟ بنظر من اون همه هزينه كه بابت تتو ميكني يه دزبند بچگونه يك گرمي براش بخر اسم خودشو روش حكاكي كن

خیلی قشنگه تتو عزیزم بزن خیلیم باحاله الان یه مدلی مد شده حالت چهرشو با خط میکشن خیلی قشنگه چی از بچه آدم عزیزتر واسه تتو تکراری ام نمیشه

اگه طرحی که الهام از صورت بچه باشه بهتره بنظرم تا عکس ،

ب نظر هیچکس توجه نکن
کاری و بکن ک دوس داری👌🏻

خیلی خوبه،من به مادرم قول دادم هیچ موقع تتو نزنم وگرنه حتما عکس پسرمو میزدم

تتو کلا برای زن خیلی گناه داره چ‌کاریه

منی که زود از هرچیزی خسته میشم و دلمو میزنه ریسک نمیکنم تتو بزنم.چون مطمئنم یه مدت بگذره پشیمون میشم.اگه توام این اخلاقو داری نزن

به پوستت آسیب نزن معلوم نیست این رنگها چین َ
، می تونی عکسش رو تابلو فرش بدی بزنن عزیزم خیلی قشنگ میشه بازم سلیقه ای هست

فحش باد میبره خوشحال میشی بده

یه کوچولو اسمشو بزن

هرچی میخوای بزن به جز عکس

حداقل اسمشو بزن

اصلا خوب نیس روی بدن عکس تاتو کنی

مث چیز پشیمون میشی
من تاریخ تولد دخترمو با ی دست کوچولو ک دست مادرش گرفته تتو کردم

من کلا از یکنواختی خوشم نمیاد تکراری میشه برام

خیلی کار قشنگی نیست
بازم سلیقه اییه
ولی من باشم این کارو نمیکنم
بابام خواهر بزرگم که به دنیا میاد اسمشو تاتو میکنه
حالا ما س تا بچه بهش میگفتیم چرا مال مارو نزدی؟ میگه دفتر یادداشت که نبود
اینا هیچی الان نوه هاشم میگن چرا اسم مامان هانییارو زدی مال مارو نه اصن داستان شد 😂😂

عزیزم مگه بدنت دفتر نقاشی 🙃
با احترام تتو اصلا جالب نیست

نه فک نکنم جالب باشه

نه بابا

از نظر من نه

نکن اینکارو

سوال های مرتبط

مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۲ سالگی